Gigantul auto Stellantis, în colaps? Rezultatele financiare pe primele 6 luni din 2024 au indicat un profit net diminuat cu 48%, față de același interval din 2023. Iar șeful grupului, care deține 14 mărci, a declarat că mărcile care nu fac bani ar putea fi închise.
Industria auto din România, unul dintre principalii piloni ai economiei, se îmbogățește cu un important producător german de piese și ansambluri de precizie pentru mașinile termice și electrificate. Acesta investește 60.000.000 € într-o fabrică în care vor lucra 600 de oameni.
Unul dintre cele mai mari laboratoare de testare din industria auto din Europa a fost construit și deschis în România. Are o suprafață utilă de 800 de metri pătrați și în el dezvoltă ultimele tehnologii 23 de ingineri și tehnicieni.
Șeful Automobile Dacia, Mihai Bordeanu, afirmă că producătorul auto a aflat odată cu toată lumea de închiderea DN7 Valea Oltului și estimează la circa 50.000 € costurile suplimentare săptămânale pentru transportul mașinilor exportate în Europa.
Industria auto din România are, începând de astăzi, un nou membru de marcă. BMW Group a ales România pentru deschiderea primului centru IT BMW TechWorks din Europa Centrală și de Est și al doilea de pe „bătrânul continent”.