Socoteala de acasă a electrificării se pare că nu se potrivește cu cea din târg. După mașinile cu sistem plug-in hybrid cu motor turbo pe bezină de 2.0, în 4 pistoane, nu prea s-au vândut, șeful Mercedes-AMG a ajuns la concluzia că „încă există clienți care vor doar V8”.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu și nu ocolește România. Un important producător dă iar afară zeci de oameni, de această dată, de la centrul său din Iași.
Un nou război se prefigurează în Europa. Principalele 3 țări din punct de vedere al industriei auto de pe „bătrânul continent” nu se mai înțeleg în ceea ce privește viitorul mașinilor și al mobilității.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu. Liderul industriei auto din România, cu circa 20.000 de angajați, a anunțat că e nevoit să dea afară peste 800 de oameni.
Electrificarea naște „monștri”! Prima mașină electrică Ferrari, programată să fie prezentată în octombrie 2025, se pare că va avea la bază o platformă tehnică „Made in China”.