Electrificarea a ajuns și la Lamborghini. Primul „taur” electrificat este SUV-ul de performanță Lamborghini Urus care, odată cu facelift-ul, nu va mai fi oferit decât cu sistem plug-in hybrid. Pentru început, Urus SE are 800 de cai.
Prima mașină electrică semnată Alfa Romeo poartă numele Milano și este un SUV-uleț urban ce vrea să umple golul lăsat de dispariția modelelor MiTo și Giulietta. Are și versiune sport, electrică, Veloce, de 240 de cai, dar și versiune cu motor termic de 1.2 litri în trei cilindri.
Circa 3.000 de lucrători urmează să fie concediați voluntar de Fiat, din cauza electrificării mașinilor, din mai multe uzine din Italia. Constructorul aflat sub umbrela Stellantis a semnat un nou acord cu sindicatele.
Adio, diesel! Ultima mașină Volvo cu motor pe motorină, un SUV XC90, a părăsit linia de producție și va ajunge în muzeul mărcii. Constructorul suedez de sub aripa chinezilor de la Geely se ține, se pare, de planul de a oferi doar mașini electrice din 2030.
Luca de Meo, șeful Renault și ACEA (Asociația Constructorilor Europeni de Automobile) a trimis o scrisoare deschisă de 20 de pagini către UE, înaintea alegerilor europarlamentare din iunie 2024, în care explică detaliat situația periculoasă în care a ajuns industria auto.