Au șanse mașinile electrice să le ia repede locul celor termice?
Au șanse mașinile electrice să le ia repede locul celor termice?
BMW Seria 3 a împlinit 50 de ani. De la începutul producţiei, în 1975, „Rechinul”, „Ursulețul”, „Pisica” și următoarele 3 generații au ieşit de pe linia de asamblare de peste 18 milioane de ori, din 18 uzine, din 13 ţări. Iar povestea modelului continuă și în era curentată.
O fostă judecătoare în vârstă de 51 de ani a încurcat frâna cu accelerația și a ucis o persoană și a rănit alți doi.
Euro NCAP a testat recent nu mai puțin de 23 de mașini în ceea ce privește siguranța în caz de accident. 18 au luat calificativul maxim de 5 stele, iar un Mercedes și 2 chinezării au impresionat prin rezistența structurală la impact de 93%.
Jochen Goller, unul dintre membrii board-ului BMW, afirmă că „mașinile termice nu vor dispărea niciodată”, reconfirmând convingerea companiei că electrificarea și motoarele cu combustie internă vor coexista cel puțin în viitorul apropiat.
În fiecare an, studiul auto realizat de American Customer Satisfaction Index arată cât de mulțumiți sunt șoferii din SUA de mașinile lor. Ediția 2025 a ACSI este condusă de Subaru la categoria „Mass-market” și de Lexus la categoria „Luxury”.
Cel mai spectaculos și mai de fițe espressor de cafea costă aproximativ 10.000 $, cântărește 140 kg și este făcut manual din cel mai mare motor boxer de motocicletă din istorie - 1.8 litri.
Mașinile electrice accelerează 0-100 km/h fulminant, dar nu prea au treabă cu dinamica, când drumul nu mai e drept, din cauza greutății. Dovada? BMW M3 CS Touring, un break de familie de 550 CP pe benzină, este mult mai rapid decât Tesla Model S Plaid de 1.020 CP pe Nurburgring.