Rețeaua de stații de încărcare pentru mașinile electrice Tesla Supercharger e una dintre cele mai puternice și mai răspândite din Europa. Prețurile kW-ului diferă, evident, de la țară la țară, dar, explicabil sau nu, în România e cu 40% mai scump ca în Franța.
Pasionat de automobile, Regele Charles deține o adevărată colecție de bijuterii pe patru roți, printre care, de exemplu, Aston Martin DB6 Volante. Dar, pentru a arăta că susține curentul verde, acesta și-a luat o mașină electrică chinezească cu nume britanic și făcută în UK.
Gamă de modele mică și îmbătrânită, val de dezaprobare a acțiunilor și mesajelor politice ale lui Elon Musk și lipsă de bani. S-a terminat supremația mașinilor electrice Tesla în Europa. Chinezii de la BYD au preluat prima poziție pe piața europeană a automobilelor pe baterii.
Iubitorii de mașini electrice pot să ignore creația unei noi mărci auto italiene din Emilia-Romagna, un orășel situat la circa jumătate de oră pe autostradă de Modena, „patria Ferrari”. Este vorba despre un supercar cu motor V12 pe benzină de 2.128 cai putere și cutie manuală.
Rămâi în „pana prostului” cu mașina electrică, adică fără curent în baterie undeva în mijlocul câmpului, de exemplu, departe de orice fel de priză? „Salvarea” poate fi un generator de curent, dar specialiștii au câteva recomandări în acest caz. Altfel, soluția e platforma.