România termină banii de autostrăzi în septembrie, a ajuns la fundul sacului bugetului 2025 aprobat în februarie. Și, prevententiv, deși sunt plătite la zi, firmele lui Umbrărescu, „Regele asfaltului”, abandonează șantierele de pe Autostrada Moldovei și Autostrada București.
Bucureștiul a ajuns pe jumătate în Secolul XX pentru șoferi în iunie 2025, când a fost dată în trafic partea de Sud a autostrăzii de centură A0. Iar la cum merg lucrările pe A0 Nord se poate estima când vor putea șoferii să ocolească capitala României doar pe autostradă.
„Minune”! Încep lucrările pe ultimul ciot al Autostrăzii A0 Nord. În sfârșit, a fost dată și ultima autorizație de construire rămasă restantă pe întreg inelul Autostrăzii Bucureștiului. Iar autoritățile promit că, în parte, lucrările vor fi gata înainte de termenul contractual.
Inelul de centură la nivel de autostradă al Bucureștiului mai are mult până să fie gata complet. Pe ciotul de 8,6 kilometri dintre Pantelimon și Afumați, în valoare de 80.000.000 €, progresul contructorului chinez este foarte slab.
Lucrările la autostrada chinezească de 80.000.000 € din fonduri europene nerambursabile de lângă București ar trebui să fie gata pânăla sfârșitul lui 2025. Dar, pe baza imaginilor din teren, specialiștii în infrastructură se declară destul de sceptici.