Pe 2 iunie 2025, a fost emisă ultima autorizație de construire pentru Autostrada Bucureștiului - A0. Este vorba despre ciotul de 17,5 km dintre A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca.
Citește și: VIDEO Progres slab, pe autostrada chinezească de 80.000.000 € de lângă București. Gata în 2026?
„Minune”! Încep lucrările pe ultimul ciot al Autostrăzii A0 Nord. Gata până la sfârșitul lui 2026?
„A fost emisă ultima Autorizație de Construire pentru construcția 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, fiind ultima autorizare atât pentru acest lot, cât și pentru întregul inel #A0 (102 km).
Pe acest lot sunt prevăzute următoarele lucrări principale:
- 17,5 km lungime traseu
- pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m
- pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m
- noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A
- poduri pe autostradă peste râul Dâmbovița (km 2+999) și peste râul Bâldana (km 4+024)
Citește și: 60 de kilometri de autostradă se deschid în iunie. Ce orașe importante vor lega?
Reamintesc faptul că în conformitate cu discuțiile cu constructorul, vizăm darea în trafic înainte de termen a tronsonului cuprins între DN1 și DN1A, cu aproximativ 6 luni mai devreme (aprilie/mai 2026), urmând ca și restul lotului să îl dăm până la sfârșitul anului viitor (în termenul contractual).
Startul lucrărilor a început în luna martie și a fost unul bun, iar antreprenorul reușește să îl mențină.
Pe acest lot sunt prevăzute următoarele lucrări principale:
- 17,5 km lungime traseu
- pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m
- pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m
- noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A
- poduri pe autostradă peste râul Dâmbovița (km 2+999) și peste râul Bâldana (km 4+024)
Citește și: 60 de kilometri de autostradă se deschid în iunie. Ce orașe importante vor lega?
Reamintesc faptul că în conformitate cu discuțiile cu constructorul, vizăm darea în trafic înainte de termen a tronsonului cuprins între DN1 și DN1A, cu aproximativ 6 luni mai devreme (aprilie/mai 2026), urmând ca și restul lotului să îl dăm până la sfârșitul anului viitor (în termenul contractual).
Startul lucrărilor a început în luna martie și a fost unul bun, iar antreprenorul reușește să îl mențină.
Citește și: „Dobrogea Expres”, autostrada care ajunge în Delta Dunării e gata după 5 ani. Pe hârtie!
Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului 𝗚𝗶𝘂𝗿𝗴𝗶𝘂, pe raza localităţilor Joița și Săbăreni”, a informat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu, pe Facebook.
Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului 𝗚𝗶𝘂𝗿𝗴𝗶𝘂, pe raza localităţilor Joița și Săbăreni”, a informat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu, pe Facebook.