Made in Romania. Cum să faci afaceri cu un guvern ostil investitorilor privați

DE Ramona Ursu , Flavia Drăgan | Actualizat: 09.08.2019 - 18:12

O temă populistă este exploatată, de câțiva ani, la maximum în România, de către clasa politică. Mândria că suntem români.

SHARE

Iar, dacă la nivel de declarații politicienii s-au întrecut în a susține producătorii autohtoni, lăudând produsele românești, sprijinul pe care statul îl oferă pentru dezvoltarea acestora este fie insuficient, fie lipsește cu desăvârșire în unele domenii.

Newsweek România vă propune o radiografie a antreprenoriatului românesc, poveștile unor afaceri locale care s-au dezvoltat fie în primii ani ai capitalismului, imediat după Revoluție, fie în „anii de glorie“ ai acestuia, istoria celor mai cunoscute branduri ale noastre, precum și analizele unor specialiști în domeniul economic.

 

Citește dosarul integral Made in Romania

 

Cămășile din Oltenița, povestea neromanțată a unei afaceri de familie

Despre pâine, avec amour

Brandurile care ne-au făcut cunoscuți în lume

Cum e România pentru oamenii de afaceri

Mădălina Ion, consultant de afaceri: Ce e de făcut

Octavian Bădescu, om de afaceri: Mai vreau să fiu antreprenor? Hmmm…

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2019 NEWS INTERNATIONAL S.A.