În continuare, am putea observa că doar îmbunătăţind modul nostru de impozitare a grupurilor de firme am putea câştiga mult în ochii investitorilor.
Studiul EY „Attractiveness surveys“, apărut recent, ne dă o ştire bună şi una mai puţin bună.
Cinci branduri românești sunt recunoscute și protejate de Uniunea Europeană. Ultimul, care a primit aprobarea Comisiei Europene, în 3 decembrie 2018, pentru a deveni produs cu indicație geografică protejată, este Scrumbia de Dunăre afumată.
S-a întors în țară după șase ani petrecuți în Franța, ca să facă ce-i place cel mai mult: mâncare. Irina Stăncescu, bucătar de profesie, are din 2013 o brutărie artizanală, cu o cifră de afaceri estimată la peste 1,5 milioane de euro.
Forță de muncă puțină și instabilă, concurență uriașă pe piața externă, profit mic, piedici din partea statului. Sunt doar câteva dintre problemele unei industrii care a reușit să supraviețuiască capitalismului românesc.