Premierul Republicii Moldova a inspectat podul de autostradă de 33.000.000 € de la Ungheni, primul pod construit peste râul Prut după mai bine de 60 de ani și a anunțat că lucrările sunt în grafic.
Premierul Republicii Moldova a inspectat podul de autostradă de 33.000.000 € de la Ungheni, primul pod construit peste râul Prut după mai bine de 60 de ani și a anunțat că lucrările sunt în grafic.
Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a semnat două noi contracte de proiectare și execuție pe Autostrada A8. „Cioturile” au în total 47 km, iar prețul ajunge și la 30.800.000 €/km în zona de munte. Banii vin din fonduri europene nerambursabile.
Încă o contestație a fost depusă pe unul din loturile ieșene. Autorul ei cere suspendarea procedurii până la soluționarea plângerii.
Cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii, Grințieș-Pipirig, are constructor. Traseul montan are 34 de kilometri și va costa aproape 6.000.000.000 de lei.
Ce se întâmplă cu Autostrada Unirii? Săptămâna trecută nu s-a lucrat deloc la primul segment care a intrat în șantier.
Se pierd banii din PNRR pe o bucată din Autostrada Unirii! Proiectul înregistrează o întârziere de 7 luni pe hârtie. Trebuia să fie gata din noiembrie 2024. Mai mult, autoritățile nu au dat încă autorizații de construire pentru 67% din traseu.
Încep licitațiile pentru ultimele 3 cioturi ale Autostrăzii Unirii. Tronsoanele au o lungime totală de puțin peste 33 km, iar valoarea estimată a contractelor este de 9.000.000.000 lei, fără TVA.
Proiectul autostrăzii Unirii: Ministrul Transporturilor recunoaște că întârzierile la A8 sunt o strategie raportată la „resursele tehnice și de personal”.