România pierde 4.000.000.000 lei din PNRR pe Autostrada Unirii, dacă Comisia Europeană nu va accepta prelungirea cu 18 luni a programului, spune fostul șef CNIR, care a încasat venituri de 23.500 euro de la companie anul trecut, detaliind problemele și întârzierile de pe A8.
Ce se întâmplă cu Autostrada Unirii? Săptămâna trecută nu s-a lucrat deloc la primul segment care a intrat în șantier.
Se pierd banii din PNRR pe o bucată din Autostrada Unirii! Proiectul înregistrează o întârziere de 7 luni pe hârtie. Trebuia să fie gata din noiembrie 2024. Mai mult, autoritățile nu au dat încă autorizații de construire pentru 67% din traseu.
În timp ce Umbrărescu cere rezilierea a 2 contracte pe A8 pentru că nu vrea să plătească garanția, 6 constructori, din România, Austria și Turcia, se luptă pentru un tronson de 28 km și 1.100.000.000 € al Autostrăzii Unirii.
Avansul lucrărilor pe Autostrada Unirii e în pericol. UMB, cel mai mare constructor de infrastructură rutieră din România, deținut de „Regele asfaltului” Dorinel Umbrărescu, cere rezilierea a 2 contracte abia câștigate, de 1.200.000.000 €. Motivul? Nu vrea să achite garanția.