FOTO Ford a pierdut 36.000 $ la fiecare mașină electrică. Noul Ford Puma electric se face la Craiova

DE Alex Darvari | Actualizat: 14.11.2023 - 08:40
Noul Ford Puma - Foto: SH Proshots
Noul Ford Puma - Foto: SH Proshots
Noul Ford Puma - Foto: SH Proshots
Noul Ford Puma - Foto: SH Proshots

Noul Ford Puma electric, care se va construi la Craiova, a fost surprins în teste și va apărea pe drumuri în anul 2024. Există câteva detalii însă, care au scăpat din laboratoarele Ford. Până acum, în 2023, constructorul a pierdut 36.000 $ la fiecare mașină electrică produsă.

SHARE

Divizia EV a Ford a înregistrat o pierdere operațională de 1,3 miliarde de dolari în al treilea trimestru al anului, ceea ce înseamnă că a pierdut aproximativ 36.000 de dolari pentru fiecare vehicul electric vândut în această perioadă.

O parte din această pierdere masivă este "atribuibilă investițiilor continue în vehiculele electrice de generație următoare" și avem noi dovezi care arată că producătorul Ford lucrează într-adevăr la noi produse electrice.

Citește și: Prim pas către prima mașină electrică făcută în România. Ford a început producția modelelor Courier

Ceea ce vedeți în imagini este încă un crossover electric al mărcii care este programat să apară undeva anul viitor. 

Cum arată noul Ford Puma electric care se va construi la Craiova

În urmă cu doar câteva zile, spionii noștri ne-au trimis un lot de fotografii cu un viitor SUV cu emisii zero de la Ford, bazat pe platforma MEB de la Volkswagen.

Citește și: Mașinile electrice Mustang Mach-E, chemate în service. Bateria se încinge când șoferii dau „talpă”

Acest nou prototip de aici anticipează un crossover electric de dimensiuni mai mici, care va face parte din familia Puma. Pentru cei neinițiați, Puma este în prezent produsul de intrare în gamă al Ford pe piața europeană, în urma renunțării la hatchback-ul Fiesta.

Ford a anunțat oficial că Puma EV va fi lansat pe Bătrânul Continent în 2024 și va fi produs la uzina companiei din Craiova, România.

Acest lucru înseamnă că suntem probabil foarte aproape de debutul oficial al modelului. Chiar dacă întregul exterior este acoperit de camuflaj, știm că va semăna foarte mult cu variantele convenționale Puma.

Întreaga gamă Puma primește o reîmprospătare la jumătatea ciclului, iar fotografiile spion anterioare au indicat că revizuirile vizuale se vor concentra mai ales în partea frontală.

Se așteaptă ca versiunea electrică să primească un design închis al părții frontale. În partea din spate nu se schimbă prea multe în comparație cu versiunea pre-facelift a modelului Puma. 

Nu există informații oficiale cu privire la ce sistem de propulsie electrică se va regăsi la Puma EV, dar există informații care indică faptul că Ford va instala motorul electric de 136 de cai putere al duo-ului E-Transit Courier / E-Tourneo Courier pe puntea față a crossoverului.

Constructorul auto nu a anunțat încă capacitatea bateriei furgonetei, dar a confirmat deja că aceasta va suporta o încărcare de 100 de kilowați în curent continuu.

Merită subliniat faptul că Ford are în prezent la dispoziție alte opțiuni de baterii și motoare electrice, ceea ce înseamnă că Puma EV ar putea ajunge să aibă o altă configurație, scrie msn.com

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te