"Cei cinci ofertanţi participanţi la cea de-a doua licitaţie au supralicitat 16 paşi, bunul fiind valorificat la preţul de 189.180 lei" (40.250 euro), arată un comunicat al ANAF.
Maşina a fost evaluată la suma de 137.500 lei, iar în luna ianuarie a fost organizată prima licitaţie, la care nu s-a prezentat niciun ofertant.
Licitaţia a fost reluată în data de 18 decembrie 2019, preţul de pornire fiind diminuat conform prevederilor legale cu 25% faţă de preţul de evaluare, respectiv 103.125 lei.
Limuzinele Aro au fost preferatele dictatorului, comandând de-a lungul anilor nu mai puțin de patru bucăți. Primele două modele 304 au fost produse în anii 1977-1978 și aveau grilă cromată și faruri ovale. Iar următoarele două au fost construite în anii 1985-1986.
Denumite 306, acestea au beneficiat de o serie de actualizări de natură estetică. Partea frontală avea faruri duble de formă rectangulară, iar blocurile optice posterioare erau preluate de la Oltcit Club – modificare adoptată ulterior și modelele Aro de serie.