Constructorul chinez de mașini electrice BYD și Mercedes au creat împreună marca premium Denza în China, prin 2014. Între timp, însă, BYD a preluat total Denza de la Mercedes și acum atacă cu ea piața de mașini premium din Europa.
Peste 100 de fabrici din România sunt în pericol din cauza taxei de 25% impusă de Trump. Una dintre cele mai puternici ramuri a economiei românești, industria auto, este legată atât direct, cât mai ales indirect, prin marii constructori auto europeni, de piața din SUA.
Au existat mai multe tentative de a exporta celebra mașină 4x4 românească ARO 244 în SUA. După Revoluție, s-a făcut și un model „special de State”, Hunter, cu motor Chrysler sau Ford și aer condiționat. Dar, oficial, nu s-a reușit niciodată.
Taxele vamale suplimentare de 25% impuse de Trump pentru toate mașinile și piesele auto importate în SUA adâncesc criza din industria auto. După Volkswagen, și Jaguar Land Rover suspendă livrările de mașini în America.
Renault a făcut „Tancul Victoriei”, tancul care a schimbat războiul pentru totdeauna. Mică, ușoară, manevrabilă și cu un design inovator ce este reinterpretat și astăzi, „mașinăria” cu doar doi oameni la bord are la Retz, în Franța, o plăcuță comemorativă.