China se angajează într-una dintre cele mai mari aventuri cu tuneluri din toate timpurile: o structură futuristă de mare viteză este construită sub strâmtoarea Bohai.
China se angajează într-una dintre cele mai mari aventuri cu tuneluri din toate timpurile: o structură futuristă de mare viteză este construită sub strâmtoarea Bohai.
Dacă aveți drum în Belgia zilele acestea, ar fi bine să luați în calcul că va fi haos mai ales în transporturi. Miercuri, 26 noiembrie, nu va decola niciun avion de pe aeroporturile din Bruxelles, Zaventem şi Charleroi, și începând de azi multe trenuri sunt suspendate.
Probleme mari, duminică după-amiază, la CFR. Circulația trenurilor a fost oprită între Medgidia şi Mircea Vodă din cauza unui incendiu de vegetație.
O locomotivă recent cumpărată de România poate atinge viteza 200 km/ oră pe calea ferată din țara noastră și poate trage după ea 16 vagoane de călători. Aceasta a fost testată, joi, la Făurei.
Din cauza caniculei, CFR anunță reduceri de viteză ale trenurilor. Astfel, pot apărea întârzieri și dificultăți în circulația trenurilor, generate de condițiile atmosferice extreme, specifice sezonului cald.
Vagoanele trenurilor au fost lovite de caniculă. Temperaturi de 40 grade pe distanțe foarte mari, iar compania nu face nimic.
Infrastructura feroviară a României e la pământ. În general, viteza medie comercială nu depășește 40-45 km/h. Doar pe câteva cioturi se pot atinge 160 km/h și nu există niciun proiect de linie de mare viteză. Problema? Master Planul pentru Transporturi al premierului Ponta.
În Gara Târgu-Mureş, un bărbat s-a legat cu lanţ şi lacăt, în faţa unui tren. Cum s-a terminat totul? Era previzibil ce a urmat.