Strălucitoare de parcă ar fi ieșit din fabrică de numai câteva zile, mașinile Dacia de pe vremea lui Ceaușescu își dau anual întâlnire alături de poveștile și proprietarii lor în cadrul „Întâlnirii Naționale Dacia Clasic”. Weekendul acesta s-a întâmplat la Deva.
Au existat, există și vor exista mașini și mașini. Unele au trecut aproape neobservate, altele, precum Model T, la Beetle, GTO, MINI și Mustang, au creionat istoria automobilului.
Informațiile potrivit cărora off-roader-ul Aro 24 era vedeta raliurilor internaționale în anii 1980, că era mai tare ca Land Rover sau Toyota, sunt doar povești cu iz de nostalgie comunistă. Mașina despre care se vorbește doar arăta a Aro. Explică pilotul Gerrard Sarrazin.
Miliardarul Ion Țiriac și-a luat cea mai scumpă mașină hybrid din lume. Costă 2,8 milioane €, e construită manual, are 1.063 cai putere și poate atinge o viteză maximă de 352 km/h.
Povestea celei mai vândute mașini sport din lume, poreclită „Pony car”, a început pe 17 aprilie 1964 și a ajuns la a 7-a generație. În ciuda electrificării, legenda continuă doar cu un sunet inconfundabil de motor V8 aspirat pe benzină.