Termenul contractual noiembrie 2025 pentru finalizarea ciotului autostrăzii chinezești din România, Lotul 3 Afumați – Pantelimon al A0 Nord, a venit, dar lucrările sunt la 57%.
Termenul contractual noiembrie 2025 pentru finalizarea ciotului autostrăzii chinezești din România, Lotul 3 Afumați – Pantelimon al A0 Nord, a venit, dar lucrările sunt la 57%.
Orașul Buftea, de lângă București, va avea șosea ocolitoare de centură, drum care, când va fi gata, va fi considerat o „minune” de către șoferi și navetiști. Centura Buftea va avea 5,77 km lungime și va costa 281,17 milioane lei, fără TVA. Adică, 9.750.000 euro per kilometru.
Autostrada de Centură a Capitalei ar puta fi finalizată în termenul stabilit însă sunt mai multe condiții care trebuie îndeplinite. În prezent se circulă doar pe bucăți din acest drum de mare viteză.
România termină banii de autostrăzi în septembrie, a ajuns la fundul sacului bugetului 2025 aprobat în februarie. Și, prevententiv, deși sunt plătite la zi, firmele lui Umbrărescu, „Regele asfaltului”, abandonează șantierele de pe Autostrada Moldovei și Autostrada București.
România a intrat în 2025 cu 1.270 de kilometri de autostradă și drum expres. Iar, până acum, noutatea anului este darea în trafic a A0 Sud pe 30 iunie, ceea ce înseamnă că șoferii pot merge cu viteză de la Constanța până la Curtea de Argeș, ocolind Bucureștiul.
Prima veste extraordinară din infrastructură, de la începutul sezonului estival! Autostrada A0 Sud este gata de trafic, șoferii vor putea ocoli Bucureștiul în viteză pentru a ajunge la mare.
CNAIR deschide complet ultimii 52 de kilometri de pe Autostrada Bucureşti, pe care se va circula pe patru benzi, de la Constanţa, la Piteşti şi Curtea de Argeş.
Mai multe mașini s-au accidentat pe autostrada A0, în apropiere de București. Două persoane au ajuns la spital. Ce s-a întâmplat?