Dacă procedurile de licitație se desfășoară rapid iar câștigătorul va respecta termenele, trenurile ar putea „zbura” cu 120-160 km/h între Drobeta Turnu Severin și Poarta spre sfârșitul anului 2030.
74 km de cale ferată, între Craiova și Caransebeș, modernizați cu 1 MILIARD €. Gata, după 2030
„Bucureşti, 12 iunie 2024




Citește și: VIDEO Reabilitarea liniei CFR Brașov–Sighișoara: 1.000.000.000 € ca să faci cu 50 minute mai puțin




▻LOTUL 4: DROBETA TURNU SEVERIN - BĂILE HERCULANE, km 362+632 - km 404+250 (41,618 km). Valoarea financiară estimată este de 2.440.603.512,56 lei fără TVA.
▻LOTUL 5: BĂILE HERCULANE - PO POARTA, km 404+250 - km 436+887 (32,637 km). Valoarea financiară estimată este de 2.433.707.400,51 lei, fără TVA.
Citește și: VIDEO Cum arată și cum merge Coradia Stream, noul tren InterRegio al CFR. Când te vei putea plimba?
Citește și: VIDEO Cum arată și cum merge Coradia Stream, noul tren InterRegio al CFR. Când te vei putea plimba?

→ îmbunătățirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 km/h și cea de 160 km/h;
→ modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);
→ mărirea capacității de tranzit;
→ asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;
→ modernizarea stațiilor și a haltelor de mișcare;
→ modernizare poduri, podețe
→ reabilitarea/modernizarea clădirilor stațiilor de călători, incluzând construcțiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
→ montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
→ instalații de centralizare electronică noi, în stații și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
→ reducerea valorii maxime a declivității pe secțiunile unde aceasta depășește 18 ‰
Citește și: VIDEO „Cârtițele” au început să sape cele mai lungi tuneluri feroviare din România. Când vor fi gata
Citește și: VIDEO „Cârtițele” au început să sape cele mai lungi tuneluri feroviare din România. Când vor fi gata

