O locomotivă care făcea manevre de cuplare la două vagoane de călători, le-a lovit, rezultând 6 victime, cu traumatisme minore, pasageri ai celor două vagoane.
Trenurile CFR „zboară” către Bulgaria și Turcia, în acestă vară, cu plecare din București. Tarifele sunt mici, dar românii care optează să ajungă astfel în vacanță trebuie să știe că, până la Varna, călătoria durează 11h, iar până la Istanbul, 24h, fără eventuale întârzieri.
Modernizarea căilor ferate din România merge în ritm de melc, deși infrastructura e la pământ, în general, viteza medie comercială ne depășind 40-45 km/h. Pe un tronson vital, de doar 22 km, de exemplu, lucrările au acumulat deja 5 ani întârziere și vor mai dura 3-5 ani.
Locomotiva unui tren de călători a luat foc în gara Sinaia. Cei 120 de călători care se aflau în tren, au coborât.
Infrastructura feroviară a României e la pământ. În general, viteza medie comercială nu depășește 40-45 km/h. Doar pe câteva cioturi se pot atinge 160 km/h și nu există niciun proiect de linie de mare viteză. Problema? Master Planul pentru Transporturi al premierului Ponta.