Modernizarea căilor ferate din România merge în ritm de melc, deși infrastructura e la pământ, în general, viteza medie comercială ne depășind 40-45 km/h. Pe un tronson vital, de doar 22 km, de exemplu, lucrările au acumulat deja 5 ani întârziere și vor mai dura 3-5 ani.
Locomotiva unui tren de călători a luat foc în gara Sinaia. Cei 120 de călători care se aflau în tren, au coborât.
Infrastructura feroviară a României e la pământ. În general, viteza medie comercială nu depășește 40-45 km/h. Doar pe câteva cioturi se pot atinge 160 km/h și nu există niciun proiect de linie de mare viteză. Problema? Master Planul pentru Transporturi al premierului Ponta.
Sindicatele din CFR Călători amenință cu greva generală dacă bugetul companiei nu va fi adoptat de Guvern până pe 16 mai. În lipsa acestuia, negocierea unui nou Contract Colectiv de Muncă pentru 2025-2026 nu este posibilă.
Mai multe trenuri, între care și o garnitură care vine din Viena, au întârzieri mari din cauza unui incident produs pe calea ferată