Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) afirmă că un tronson al Autostrăzii Unirii a fost blocat cu rea-voință de o firmă de apartament. A acționat-o în judecată și solicită plata unui prejudiciu de 220.000 de lei.
După 22 de ani de promisiuni, pe Autostrada „Valea Prahovei” nici la studii geo nu se mai lucrează. Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR), care a preluat construcția de autostrăzi de la CNAIR acum 15 luni, a suspendat studiul de fezabilitate în martie, până pe 21 iunie.
O nouă autostradă de circa 160 km, parte din „Autostrada Carpatica”, prinde formă pe hârtie în zona centrală a României, după 5 ani de studii și discuții. Va traversa Carpații Orientali prin Pasul Oituz și va reduce cu aproximativ 150 km drumul actual.
„Minune”! Încep lucrările pe ultimul ciot al Autostrăzii A0 Nord. În sfârșit, a fost dată și ultima autorizație de construire rămasă restantă pe întreg inelul Autostrăzii Bucureștiului. Iar autoritățile promit că, în parte, lucrările vor fi gata înainte de termenul contractual.
În timp ce Umbrărescu cere rezilierea a 2 contracte pe A8 pentru că nu vrea să plătească garanția, 6 constructori, din România, Austria și Turcia, se luptă pentru un tronson de 28 km și 1.100.000.000 € al Autostrăzii Unirii.