Bulevardul din București făcut „în doar 60 de zile”, cu 9.000.000 lei, între sectoarele 3 și 4, se „dărâmă” după 1 an și aproape jumătate de la inaugurare.
Cel mai lung tunel de autostradă mai așteaptă. Licitația de 6.800.000.000 lei a fost contestată din nou. Dacă astăzi ar fi semnat contractul, tronsonul ar fi gata prin 2032.
A început primul șantier pe autostrada de 5.300.000.000 € care leagă Vestul și Estul României, după ce, de 18 ani, s-a lucrat doar pe hârtie. Când va fi gata e greu de estimat, având în vedere că 82% din lungimea totală a traseului de 310 km e încă în stadiu de planificare.
2.000.000.000 € costă tronsonul de autostradă despre care e greu de crezut că va fi gata anul acesta. Pasionații de infrastructură au postat săptămâna aceasta imagini comparative cu lucrările UMB la tronsonul Focșani - Bacău.
Buget de 4.326.590.000.000 lei, pentru autostrăzi și căi ferate, în 2025. Ministerul Transporturilor beneficiază de una dintre cele mai mari creşteri de alocări anul acesta, +19,66%, față de 2024. Iar prioritățile CNAIR, CNIR, CFR și ARF sunt trasate clar până în 2028.