Pe ciotul Biharia – Chiribiș al Autostrăzii Transilvania, care are 28,55 km și unde fiecare kilometru costă 5.500.000 euro, lucrările au început fizic la sfârșitul lui iulie 2025 și au progresat remarcabil în nici 5 luni.
Pe ciotul Biharia – Chiribiș al Autostrăzii Transilvania, care are 28,55 km și unde fiecare kilometru costă 5.500.000 euro, lucrările au început fizic la sfârșitul lui iulie 2025 și au progresat remarcabil în nici 5 luni.
Moș Crăciun s-ar putea să vină cu un „cadou” pentru șoferi în 2025: de la București la Adjud, în 2 ore, cu mașina, pe Autostrada Moldovei. Până la Focșani, traficul a fost deschis pe 27 noiembrie 2025.
Proiectul electrificării liniei de cale ferată dintre Oradea și Cluj-Napoca are o întârziere de circa un an din cauză de proiectare. Problemele sunt în fază de deblocare, însă nu se poate aprecia când va putea fi dat în funcționare.
Bucureștiul va fi legat de Giurgiu, de granița cu Bulgaria, printr-un drum expres. Ministerul Transporturilor a anunțat semnarea contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru „Autostrada camionagiilor”.
Un pod rutier vechi de peste 100 de ani este în pericol iminent de prăbuşire. Autorităţile iau în calcul construirea unui pod nou în zona respectivă. Între timp mașinile vor circual pe unul improvizat.
Guvernul a făcut un nou pas pentru Autostrada Sibiu–Făgăraş. A aprobat exproprieri de 2.200.000 lei pe tronsonul 1
Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a semnat două noi contracte de proiectare și execuție pe Autostrada A8. „Cioturile” au în total 47 km, iar prețul ajunge și la 30.800.000 €/km în zona de munte. Banii vin din fonduri europene nerambursabile.
Podul cu cel mai mare arc parabolic din România a fost finalizat. Are peste 80 de metri lungime și traversează un râu din județul Argeș. Leagă un oraș important de comuna limitrofă.