Şoferul unei ambulanţe SMURD, care a intervenit la un accident rutier în judeţul Alba a fost amendat de Poliţie pentru că a trecut pe roşu la o trecere la nivel cu calea ferată.
Revoluție în domeniul panourilor fotovoltaice. Utilizarea acestora pentru producerea de energie curată îți lărgește orizonturile în urma testelor care sunt făcute în Elveția și care vor asigura, într-un viitor apropiat, deplasarea trenurilor cu ajutorul acestei forme de energie.
Modernizarea căilor ferate din România merge în ritm de melc, deși infrastructura e la pământ, în general, viteza medie comercială ne depășind 40-45 km/h. Pe un tronson vital, de doar 22 km, de exemplu, lucrările au acumulat deja 5 ani întârziere și vor mai dura 3-5 ani.
Infrastructura feroviară a României e la pământ. În general, viteza medie comercială nu depășește 40-45 km/h. Doar pe câteva cioturi se pot atinge 160 km/h și nu există niciun proiect de linie de mare viteză. Problema? Master Planul pentru Transporturi al premierului Ponta.
Se întâmplă în România! 13 km de cale ferată au fost modernizați într-un timp „record”: 7 ani și jumătate. Adică, cu 4 ani și jumătate întârziere, față de datele contractuale inițiale.