Infrastructura trenurilor de mare viteză se extinde accelerat în Europa, în timp ce în România nici nu se vorbește despre așa ceva. Din 2026, distanța de 840 km dintre Paris și Munchen va putea fi parcursă cu trenul în sub 5 ore cu trenul.
Infrastructura trenurilor de mare viteză se extinde accelerat în Europa, în timp ce în România nici nu se vorbește despre așa ceva. Din 2026, distanța de 840 km dintre Paris și Munchen va putea fi parcursă cu trenul în sub 5 ore cu trenul.
„Trenurile de pe linia Belgrad-Budapesta care traversează Ungaria ar trebui să circule cu viteze de până la 160 de kilometri pe oră”, a declarat ministrul ungar al Construcțiilor și Transporturilor.
O tânără a avut parte de o călătorie de coșmar cu un tren CFR. După o noapte la cușetă s-a trezit cu mușcături de căpușe pe tot corpul. A ajuns la spital.
Un pod feroviar din China este considerat cel mai lung din lume. Călătorii au nevoie de două ore pentru a-l traversa și se bucură de priveliști uimitoare.
Accident feroviar între halta de mişcare Vidra şi staţia Jilava. Patru persoane și-au pierdut viața. Traficul feroviar este complet blocat.
În România, trenurile de călătri merg în medei cu 50 km de oră. De nicăieri vine anuțul că vom circula cu trenul cu 200 km/oră din București la Sofia. Proiectul UE de miliarde € oferă României un rol central.
Autoritățile din Marea Britanie spun că atacul din tren soldat cu 11 victime a fost comis de o singură persoană și nu are legătură cu terorismul.
Mai multe persoane au fost rănite grav într-un tren din Marea Britanie. 10 sunt în stare gravă. Poliția a arestat doi suspecți.