FOTO Dacia Duster se vinde și cu 34.000€, deși nu are cai în plus. Primește doar modificări estetice

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 04.05.2023 - 13:30
Dacia Duster poate ajunge și la un preț de 34.000 €. - Foto: carpoint-nrw.de
Dacia Duster poate ajunge și la un preț de 34.000 €. - Foto: carpoint-nrw.de
Dacia Duster poate ajunge și la un preț de 34.000 €. - Foto: carpoint-nrw.de

SUV-ul Dacia Duster poate ajunge și la un preț de 34.000 €. Oficial, în România, cea mai scumpă versiune, Duster Extreme, are un preț de bază de 24.400 €. Pentru circa 10.000 € în plus, puteți avea un Duster altfel, înfoliat, cu două țevi de eșapament și jante de 20 inch.

SHARE

O firmă de tuning din Germania propune clienților care își doresc o Dacia Duster altfel, care să iasă în evidență pe orice stradă, o versiune modificată mai mult la nivel optic, la un preț de 33.990 euro. 

Duster-ul „Carpoint Edition” poate fi comandat înfoliat în galben, roșu, albastru sau negru mat. Mașina are la bază versiunea de top a SUV-ului cu tracțiune integrală și motor pe benzină, Duster TCe 150 4WD, și nu prezintă nicio îmbunătățire de ordin tehnic sau vreo creștere de putere. 

Majoritatea modificărilor sunt de ordin estetic. Doar suspensia coborâtă și jantele pe 20 inch îmbunătățesc comportamentul rutier al mașinii pe viraje și la viteze superioare pe autostradă. 

Citește și: FOTO Top Secret - Proiect C-Néo: Dacia lucrează la o mașină compactă mai mare decât Sandero

Iar țeava de eșapament cu două guri de evacuare, una pe stânga și una pe dreapta, e singura modificare tehnică. Dar nu aduce nicio îmbunătățire pe partea de performanțe.

Practic, pentru circa 10.000 € în plus, Duster „Carpoint Edition” vine cu caroseria înfoliată, suspensie coborâtă, jante pe 20 inch, bull-bar și praguri laterale negru mat, semnalizatoare laterale cu tehnologie LED și o serie de stickere și elemente personalizate.

Carpoint oferă 3 ani garanție pentru Duster-ul modificat și, opțional, prețul de 33.990 euro poate crește cu încă 800 euro, dacă se dorește și montarea unui cârlig de remorcare. 

Citește și: FOTO IMS-ul, primul off-roader românesc, încă muncește din greu în Columbia. Are și faruri LED

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te