Președintele Franței are o nouă mașină blindată la dispoziție, un Renault Rafale Presidentielle hybrid, pe lângă DS-ul N°8 Presidentielle care e 100% electric.
Constructorii auto din China atacă Europa din toate pozițiile. Chery, de exemplu, a pus pentru prima dată piciorul pe „Bătrânul continent” în Polonia, apoi în Grecia și acum în România. Pe piața autohtonă a venit, pentru început, cu SUV-urile Tiggo 7 și Tiggo 8.
SUV-ul Dacia Bigster se vinde și pe multe piețe din afara Europei, precum cea din Turcia, cele din Orientul Mijlociu sau cele din America Latină, dar sub numele Renault Boreal și cu alte specificații, având în vedere mai ales normele diferite de poluare.
În anii 1980, marii constructori europeni nici nu visau la SUV-urile de toate dimensiunile care inundă astăzi piața. Dar, vizionari, inginerii de la ARO au meșterit un SUV compact cu linii de Dacia Nova și stopuri împrumutate de la Oltcit, în stil Jeep Cherokee.
SUV-ul Duster va avea versiune 100% electrică și 4x4. Șeful Dacia, Denis Le Vot, a confirmat pentru Autocar. Iar Renault a anunțat că plaforma modelelor R4 și R5, pe care va fi și Duster-ul electric, suportă dual-motor, adică tracțiune integrală cu un motor pe fiecare punte.