Andrei Baciu (PNL): Planul lui Burduja nu e un simplu facelift, ci o reconstrucție majoră.
Cursa mașinilor electrice continuă în curtea Porsche. După ce noul SUV compact premium sport Macan nu mai e oferit decât cu încărcare la priză în Europa, contructorul german a operat un facelift coupe-ului în patru uși 100% electric Taycan. E cel mai rapid sedan pe Nurburgring.
Noul Renault Captur, de fapt un facelift al celei de-a doua generații, are design de Scenic E-Tech Electric, dar pariază pe benzină, GPL și hybrid. Cel puțin, deocamdată.
Dacia Spring a fost schimbată major la 3 ani de la lansare. În urma facelift-ului, caroseria și interiorul au fost redesenate aproape complet, iar mașina electrică a primit noi opțiuni. Cea mai tare e sistemul „V2L” (Vehicle to Load), ce permite alimentarea gadget-urilor.
În ultimii ani, contructorul nipon Mazda a fost singurul care nu s-a lăsat dus de valul micșorării motoarelor, pariind pe eficientizarea la maximum a propulsoarelor pe benzină cu cilindree generoasă, alături de un design emoționant. Și, a cam câștigat.