Chiar dacă propulsorul Ferrari are aceleași specificații ca cel de pe versiunile Trofeo de acum doi ani, unitatea a fost complet revizuită de inginerii italieni: pistoane redesenate, noi turbine și supape și, bineînțeles, un software de management. Puterea maximă de 580 CP este atinsă la 6.750 rpm, iar cuplul de 730 Nm este disponibil între 2.250 rpm și 5.250 rpm.
Motorul este conectat la o cutie de viteze automată ZF, cu 8 trepte (da, ca cea folosită de BMW), iar puterea ajunge la roți prin intermediul unui sistem de tracțiune integrală setat să distribuie mai multe cuplu punții spate, pentru un un comportament dinamic cât mai sportiv.
Interesant, datorită tracțiunii integrale, Levante e cel mai rapid Trofeo până la 100 km/h. Levante Trofeo sprintează 0-100 km/h în 4,1 secunde, în timp ce Ghibli Trofeo ajunge la 100 km/h în 4,3 secunde, iar Quattroporte Trofeo, în 4,5 secunde. Dar aerodinamica de SUV nu-l ajută să atingă decât o viteză maximă de 297 km/h (Ghibli și Quattroporte Trofeo – 326 km/h).
Cu o accelerație 0-100 km/h în 4,1 secunde, însă, Maserati Levante Trofeo este mai slab decât concurența, BMW X5 M, Audi RSQ8, Porsche Cayenne Turbo și Mercedes AMG GLE 63, de exemplu, afișând accelerații sub 4 secunde.
Maserati Levante a primit și un facelift minimalist. Pot fi observate blocurile optice spate cu un design nou, iar la interior au fost introduse noi materiale și alt sistem de infotainment.