Vestea bună: nu există neapărat o regulă. Vestea mai puţin bună: e necesară, totuşi, un pic de muncă de documentare, mai ales dacă facem vinul cadou unor clienţi corporate.
Darul se face unui prieten apropiat, iar cadoul este ceva mai formal și îl facem unor persoane pe care nu întotdeauna le cunoaștem îndeaproape: clienți, furnizori, parteneri de afaceri. În continuare, vom încerca să aplicăm teoria în practică și vom lua vinul ca exemplu de cadou.
Alegerea cadourilor pentru clienţi seamănă cu mersul pe un câmp minat. Dacă e prea ieftin, te faci de râs. Dacă e prea scump, rişti să creadă clientul că vrei „să-l cumperi”. Ce-ţi rămâne de făcut? Alege o variantă de tip „swiss army knife”: o sticlă de vin rozé.
Acest articol nu vrea să vă convingă să cumpăraţi vin. „Vinul tău din via ta” este un proiect care vrea să refacă legătura noastră cu pământul, cu via şi cu vinul făcut cu pasiune.
Acest articol nu vrea să vă convingă să cumpăraţi vin. „Vinul tău din via ta” este un proiect care vrea să refacă legătura noastră cu pământul, cu via şi cu vinul făcut cu pasiune.