Criza generală din industria auto europeană se adâncește continuu. Un important producător auto din România, care lucrează, de pildă, pentru Tesla, Mercedes și Audi, și care a tăiat salariile cu 25% și a redus 600 de locuri de muncă în martie, dă afară iar zeci de angajați.
Andrei Caramitru spune că în judeţele sărace, dominate de baroni, 50% din personalul angajat la stat trebuie să fie dat afară.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu și nu ocolește România. Un important producător dă iar afară zeci de oameni, de această dată, de la centrul său din Iași.
Un gigant american cu două fabrici și în România dă afară 7.000 de angajați sau aproximativ 6% din forţa sa de muncă globală.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu. Liderul industriei auto din România, cu circa 20.000 de angajați, a anunțat că e nevoit să dea afară peste 800 de oameni.