Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării și concurența neloială a mașinilor chinezești, se adâncește continuu. „Motorul Europei”, Germania, s-a gripat. A dat afară circa 50.000 de angajați în 2025.
Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării și concurența neloială a mașinilor chinezești, se adâncește continuu. „Motorul Europei”, Germania, s-a gripat. A dat afară circa 50.000 de angajați în 2025.
Criza din industria auto globală, generată în principal de costurile electrificării și scumpirea materiilor prime, se adâncește continuu. Gigantul auto german Continental, care e cel mai mare angajator din industria auto din România, a anunțat că dă afară încă 1.500 de oameni.
Președintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, afirmă că restrucurările din administrație ar însemna, de fapt, cheltuieli pentru stat. El a precizat că poziţia PSD este aceeaşi şi nu vede să faci un scop în sine din a da oamenii afară.
Criza din industria auto, generată în special de costurile electrificării și scumpirea materialelor, se adâncește continuu și nu poate ocoli România. Unul dintre cei mai mari producători globali de cablaje auto a decis să închidă una dintre cele 3 fabrici pe care le are în țară.
Criza generală din industria auto europeană se adâncește continuu. Un important producător auto din România, care lucrează, de pildă, pentru Tesla, Mercedes și Audi, și care a tăiat salariile cu 25% și a redus 600 de locuri de muncă în martie, dă afară iar zeci de angajați.
Andrei Caramitru spune că în judeţele sărace, dominate de baroni, 50% din personalul angajat la stat trebuie să fie dat afară.
Criza generală din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, care au crescut prețurile și au scăzut vânzările de mașini noi, nu ocolește România. O fabrică de componente auto cu peste 400 de angajați se închide. A ajuns în faliment.
Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, se adâncește continuu. Chinezii concediază 3.000 de angajați Volvo din Suedia, ca urmare a programului de restructurare anunțat luna trecută. Majoritatea sunt „gulere albe”, adică specialiști de birou.