Pe două cioturi importante ale Autostrăzii A0 Nord, DN3 (Pantelimon) - DN2 (Afumați) și A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon), lucrările avansează, dar chinezii se mișcă în „ritm estival”, iar bucata făcută de firmele lui Umbrărescu riscă să devină muzeu.
Bucureștiul a ajuns pe jumătate în Secolul XX pentru șoferi în iunie 2025, când a fost dată în trafic partea de Sud a autostrăzii de centură A0. Iar la cum merg lucrările pe A0 Nord se poate estima când vor putea șoferii să ocolească capitala României doar pe autostradă.
312.000.000 de lei costă lotul de autostradă din A0 Nord, care este 70% gata pentru a fi inaugurat. Ce urmează?
Lucrările la autostrada chinezească de 80.000.000 € din fonduri europene nerambursabile de lângă București ar trebui să fie gata pânăla sfârșitul lui 2025. Dar, pe baza imaginilor din teren, specialiștii în infrastructură se declară destul de sceptici.
Veste bună, pentru șoferi! Conexiunea între Autostrada Bucureștiului și DN2 ar putea fi gata în 2024, potrivit șefului CNAIR.