Termenul contractual noiembrie 2025 pentru finalizarea ciotului autostrăzii chinezești din România, Lotul 3 Afumați – Pantelimon al A0 Nord, a venit, dar lucrările sunt la 57%.
Termenul contractual noiembrie 2025 pentru finalizarea ciotului autostrăzii chinezești din România, Lotul 3 Afumați – Pantelimon al A0 Nord, a venit, dar lucrările sunt la 57%.
Imagini filmate din dronă pe 18 octombrie 2025 arată cum merg lucrările pe ciotul autostrăzii A0 Mogoșoaia - Corbeanca, care va închide „cercul de viteză” din jurul Bucureștiului.
Bucureștiul a ajuns pe jumătate în Secolul XX pentru șoferi în iunie 2025, când a fost dată în trafic partea de Sud a autostrăzii de centură A0. Iar la cum merg lucrările pe A0 Nord se poate estima când vor putea șoferii să ocolească capitala României doar pe autostradă.
312.000.000 de lei costă lotul de autostradă din A0 Nord, care este 70% gata pentru a fi inaugurat. Ce urmează?
Bucata de „autostradă-muzeu” de pe Autostrada Bucureștiului are, se pare, zero șanse de inaugurare în 2024, în ciuda promisiunilor autorităților.
Cum lucrează chinezii pe Autostrada Bucureștiului? Termenul de finalizare al proiectului este în 2025, dar CNAIR susține că sunt șanse să mergem între DN1, A3 și DN2 în 2024.
Autostrada de Centură a Bucureștiului ar putea fi gata, în cel mai fericit caz, în 2027. După 4 ani, s-a terminat, se pare, telenovela rușinii licitării lotului 1 al A0 Nord, Bâcu - Corbeanca, și se semnează contractul. Lucrările pe cei 17,5 km vor dura 34 de luni, aproape 3 ani.
Autostrada de centură a Bucureștiului ar putea fi gata undeva prin 2025. Pentru lotului 3 al Inelului de Centură al Capitalei (A0 Nord), de 8,6 km, abia a fost semnat contractul de proiectare și execuție la Ministerul Transporturilor. Termenul este de 30 de luni, adică 2,5 ani.