Inaugurat fix cu o săptămână înainte de alegeri, după o investiție de circa un sfert de miliard de lei, pasajul Ciurel pune adevărate probleme autobuzelor Societății de Transport București (STB). Filmările G4 Media arată că multe dintre autobuzele STB, care circulă spre Splaiul Independenței, calca linia care separă benzile de circulație ca să urce pe breteaua dinspre Șoseaua Virtuții a pasajului. Partea bună era că din sens opus nu vin mașini deoarece pasajul nu duce nicăieri deocamdată.
Pasajul e realizat de asocierea Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct.
Un reprezentant al constructorului a declarat pentru G4 Media că ”acum se realizează banda de extindere a șoselei Virtutii pe sensul Crângași-Lujerului din zona nodului (pe sensul celalalt este deja executată), iar breteaua in discutie se va racorda la șoseaua extinsa. Initial breteaua era racordata temporar la situația existenta, pentru a se asigura funcționalitatea Nodului pana la definitivarea lucrărilor de termoficare/canalizare”.