Constanța este paralizată de 3 zile. Nu circulă niciun autobuz. Șoferii CT Bus sunt în grevă, iar până la ora actuală negocierile cu autoritățile nu au dus la niciun rezultat.
Constanța este paralizată de 3 zile. Nu circulă niciun autobuz. Șoferii CT Bus sunt în grevă, iar până la ora actuală negocierile cu autoritățile nu au dus la niciun rezultat.
Bucureștiul e în fruntea top-urilor orașelor din Europa cu trafic de coșmar. Iar specialiștii în mobilitate urbană spun că situația se va înrăutăți, dacă transportul public nu va deveni o alternativă. Doar pentru vehicule „civilizate”, însă, STB ar avea nevoie de 1.600.000.000 €.
Accident violent între un autobuz şi un autoturism. Impactul a fost devastator. Cele două vehicule s-au ciocnit dur, pe DJ 687, între Hunedoara şi Călan.
Amenzi de până la 1.000 lei pentru românii care călătoresc cu autobuzul și au bagaje. Ce NU au voie? Iată ce scrie în lege și cu siguranță nu știai.
Unde s-au găsit ploșnițe și râie în mijloacele de transport în comun? Ca și când epidemia de gripă și persistența Covid ar fi fost rezolvate, cei care circulă cu autobuze și tramvaie au parte de o nouă bătaie de cap care le amenință sănătatea.
Șoseaua Afumați, blocată de protestul transportatorilor. Acțiunile acestora continuă, la aproape trei săptămâni de la debutul lor. Zona cea mai afectată este cea unde protestatarii și-au făcut o adevărată bază, în apropierea Bucureștiului, lucru ce afectează transportul public.
Un filmuleț de propagandă arată că acum aproape 60 de ani Întreprinderea de Transport București (ITB), strămoșul actualei STB, testa un sistem de monitorizare și alerte bazat pe un sistem de comunicații bidirecțional, între vehicule și un centru de comandă.
Din uzinele Tudor Vladimirescu, ulterior Autobuzul București și Rocar, singurul producător și furnizor de autobuze, troleibuze și vehicule ușoare de marfă din România comunistă, nu a rămas decât un teren viran. Dar „marile realizări” dăinuie pe net și generează nostalgie.