„Am construit compania pentru a fi una dintre cele mai cunoscute din Croația în soft engineering și am structurat-o pentru a lucra, în principal, pe piețele străine.
Am lucrat în cea mai mare parte pentru companii din SUA și apoi am deschis apoi un mic birou în Statele Unite unde am început să lucrăm pentru start -up-uri de tehnologie americane. Axilis a ajutat companii start up să-și construiască propriile produse, să le lanseze și să le ducă mai departe.
În 2018 l-am întâlnit pe Sacha Dragic și am aflat de Superbet.
În acel moment era doar un alt client al nostru. Am început să lucrăm ca furnizor de servicii pentru ei, i-am ajutat să construiască câteva componente din platforma lor tehnologică și, la scurt timp după asta, eu am devenit CTO la Superbet", povestește Bruno Kovacic, Chief technology Officer la Superbet.
Aici a întâlnit o adevărată provocare. Trebuie să gândească și să pună în aplicare transformarea unei companii care vrea să devină globală.
De la pariuri la tehnologie
„Imediat după ce am început să lucrăm ca furnizor de servicii , am identificat că este multă tehnologie pe care o putem furniza pentru Superbet. Planurile lui Sacha pentru Superbet erau de a o face o companie globală. Am identificat rapid cum să lucrăm cu diferite companii de tehnologie din domeniu, cum să aplicăm tehnologiile în betting și cum să schimbăm felul în care funcționează compania.
În piață majoritatea competitorilor prives tehnologia ca un serviciu în slujba afacerii. Apoi, mulți dintre ei nu erau preocupați să dezvolte tehnologia, ei folosind cam același software, cu mici personalizări și nu aveau o deschidere pentru inovații reale așa cum ar trebui să aibă o companie cu adevărat.
Așadar, calea prin care noi încercăm să dezvoltăm compania este aceea de a schimba la bază modul de funcționare a companiei, de la o companie de pariuri la o companie de tehnologie", explică Bruno.
Pe lângă compania Axilis, fondată de Bruno Kovacic, Superbet a mai achiziționat cea mai bună companie de aplicații pentru telefoane mobile din piață, și o companie din Marea Britanie care folosește machine learning pentru a dezvoltat modele de pariuri mai bune.
Platformă de socializare
Toate acestea permit oferirea unei game foarte largi de experiențe pentru clienți.
„Dacă privești prin ochii consumatorilor, calea pe care o urmează Superbet acum este mult mai largă decât cea a pariurilor.
Așa că noi folosim aplicațiile noastre nu sunt doar pentru pariuri, le folosim pentru ca utilizatorii să poată învăța despre meciuri, să le poată analiza înainte, pentru a vedea meciurile prin streamingul nostru sau, dacă nu avem streaming, prin vizualizare imersivă.
Unul dintre produsele din ultima vreme, este o platformă de socializare. Pentru că ne-am dat seama că pariurile înseamnă, de fapt, o activitate socială. Oamenilor le place să discute despre pariuri cu prietenii, să analizeze împreună. Și asta aduce un plus companiei, prin îmbunătățirea experiențelor utilizatorilor.
De exemplu, componenta socială pe care tocmai am realizat-o este ceva complet nou pentru ei. Aici am folosit o nouă tehnologie care nu se regăsește nu în altă parte. Este o schimbare a modului în care ei pariază. Le oferim posibilitatea de a discuta cu prietenii despre sport, pot urmări meciurile, cluburile, etc.", mai spune Bruno.
Invitat la #2021 Tech Summit
Bruno Kovacic va fi unul dintre invitații evenimentului #2021 Tech Summit, organizat de Newsweek România pe 7 iunie, cu începere de la ora 13.00.