Electrificarea a ajuns și la Lamborghini. Primul „taur” electrificat este SUV-ul de performanță Lamborghini Urus care, odată cu facelift-ul, nu va mai fi oferit decât cu sistem plug-in hybrid. Pentru început, Urus SE are 800 de cai.
Specialiștii Nuclearelectrica au mers la „școlarizare” la Doosan Enerbility, în Coreea de Sud, companie cu o vastă experiență în producția de reactoare nucleare mici - SMR.
Gigantul german Bosch aniversează 30 de ani în România, în 2024, cu un nou centru de inginerie de 21 milioane €. Clădirea are 10 etaje și este dotată cu toate facilitățile necesare dezvoltării de tehnologie de ultimă generație pentru viitorul industriei mobilității.
Grupul german Huf, firmă din industria auto specializată în sisteme de acces și autorizarea în condiții de siguranță a mașinii, a deschis la Timișoara cel mai mare centru de testare global al companiei. La ora actuală, a depășit 1.000 de angajați în România.
Milioane de mașini conectate nu vor mai funcționa din 2025 și 2028. Șoferii au dat banii degeaba pe sistemele de infotaintment și eCall, de apel de urgență în caz de accident. Tehnologia a evoluat, iar operatorii de comunicații vor renunța la cea veche.