Vânzările de mașini electrice merg prost. Șeful Renault spune că ținta 2035 pentru eliminarea totală a automobilelor noi pe benzină și motorină este ireală. „Adevărul este că nu suntem încă pe traiectoria adecvată pentru a ajunge la 100% automobile electrice în 2035”, afirmă el.
Dacia a decis să combine tehnologia sa emblematică cu electrificarea pentru a da viață unei familii de SUV-uri 4×4 unice. Este vorba de combinarea GPL cu tehnologia MHEV și chiar și un sistem electric de tracțiune integrală.
Mercedes face o fabrică la 140 km de România. Viktor Orban a negocit sub protecția armatei. Ungaria atrage tot mai multe investiții în industria auto, în pofida apropierii lui Orban de Putin.
Lada a găsit matrițele în fabrica Renault din Rusia, „părăsită” de francezi în 2022 după ce putin a invadat Ucraina, și reia producția Dacia Logan concepută acum 20 de ani. E vorba despre versiunea break, MCV, care se numește Lada Largus.
Renault vrea ca Dacia să-şi dubleze vânzările şi profitabilitatea până în 2030. Francezii spun că marca românească din portofoliul lor va avea o tranziție lină în ceea ce privește electrificarea gamei.