„Revoluția“ electrică a fost și este cumpărată la un preț mare. De la industrie cu investiții enorme, de la state cu subvenții și de la clienți cu prețuri mari.
Unor modele Peugeot 308 și 408 le intră apă în stopuri. Nu e recall oficial, dar constructorul a dezvoltat o procedură prin care să rezolve problema.
Șeful Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, etc.), Carlos Tavares, avertizează că reducerea artificială a prețurilor mașinilor electrice, pentru a stimula cererea care a încetinit, s-ar putea transforma „într-o baie de sânge” pentru constructorii auto.
Șeful gigantului auto Stellantis (Peugeot, Citroen, Fiar, Opel, Jeep, Chrysler, etc.), Carlos Tavares, este sceptic în ceea ce privește interzicerea automobilelor termice noi din 2035, declarând că nu există suficiente minerale pe Pământ pentru „revoluția” mașinilor electrice.
Piața auto din Europa nu reușește să-și revină după pandemie, în contextul crizelor suprapuse ce afectează „bătrânul continent“ (energie, semiconductori etc.).