De la 1 ianuarie 2026, mașinile electrice nu vor mai circula gratis în centrul Londrei. Șoferii vor fi nevoiți să achite o taxă de congestie de 13,5£. În paralel, taxa pentru mașinile cu motoare termice va crește de la 15£ la 18£.
De la 1 ianuarie 2026, mașinile electrice nu vor mai circula gratis în centrul Londrei. Șoferii vor fi nevoiți să achite o taxă de congestie de 13,5£. În paralel, taxa pentru mașinile cu motoare termice va crește de la 15£ la 18£.
Cum ecobonusul Rabla 2025 a scăut la 3.700 € pentru mașinile electrice, românii nu s-au înghesuit și AFM a decis să suplimenteze bugetul pentru autovehiculele termice şi hibride pentru persoane fizice cu 45.000.000 lei.
Un nou război se prefigurează în Europa. Principalele 3 țări din punct de vedere al industriei auto de pe „bătrânul continent” nu se mai înțeleg în ceea ce privește viitorul mașinilor și al mobilității.
Adio, mașini pe benzină, motorină sau electrice! A fost testat cu succes motorul eco cu apă. Temperatura de funcționare ajunge la circa 2500 ºC.
O capitală europeană nu vrea să aștepte interzicerea vânzării de mașini noi pe benzină și motorină setată pentru 2035 în UE și mersul și vrea să interzică total accesul autovehiculelor cu motoare termice în centrul orașului din 2025.
Mașinile noi cu motoare termice ar putea să nu mai fie interzise din 2035 în UE. Comisia Europeană le dă dreptate, se pare, constructorilor auto din Germania și Italia și propune autorizarea vânzărilor de autovehicule care funcționează cu carburanți sintetici, nepoluanți.
Coaliția Vivaldi, responsabilă să formeze un nou guvern federal în Belgia, a decis să interzică firmelor să mai cumpere flote de mașini dotate cu motoare termice.