Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, se adâncește continuu. Chinezii concediază 3.000 de angajați Volvo din Suedia, ca urmare a programului de restructurare anunțat luna trecută. Majoritatea sunt „gulere albe”, adică specialiști de birou.
Criza de pe piața auto europeană lovește puternic și România. Europenii nu mai au bani de mașini noi, iar Producția Dacia de la Pitești și cea a Ford de la Craiova a scăzut cu 11,6% în primele 4 luni din 2025, față de aceeași perioadă a anului trecut.
O întrebare pe care și-o pun mulți români Este bine să plătești anticipat ratele la bancă? România se pregătește de criză. Sau, mai bine pui bani deoparte pentru zile negre? Un fost director de bancă ne dă răspunsul.
Cum industria auto e în criză și oamenii nu au bani de mașini electrice, UE amână noile norme de emisii de CO2 mult mai drastice pentru trei ani. Producătorii scapă astfel de amenzile de miliarde de euro pe care trebuiau să le plătească din 2025.
Consilierul BNR, Eugen Rădulescu, spune că dacă George Simion iese președinte România va intra în colaps, euro va ajunge la un nivel record. Ratele la bănci vor deveni o povară enormă.