Timeqode – platforma low-code care vizează dezvoltarea rapidă de aplicații user-friendly (P)

DE Newsweek România | Actualizat: 13.10.2021 - 09:57
Alexandru Radu, Head of Business Growth, Arggo Consulting

Arggo Consulting, companie specializată în furnizarea de servicii de consultanță, creează și implementează soluții software pentru companii din diverse industrii și domenii.

SHARE

Arggo Consulting, companie specializată în furnizarea de servicii de consultanță, creează și implementează soluții software pentru companii din diverse industrii și domenii.

Pe lângă soluțiile dezvoltate de Microsoft, propria platformă de Business Process Management, denumită Timeqode, joacă un rol important în portofoliul de produse Arggo Consulting.

Timeqode este o platformă low-code, în sensul că nu necesită cunoștințe de programare, cu ajutorul căreia se pot dezvolta aplicații web utilizând interfețe moderne, permițând atât echipei Arggo Consulting, cât și clienților sau oricărui doritor să creeze aplicații din orice flux de business, indiferent de complexitatea acestuia.

În mediul de afaceri competitiv de astăzi, companiile investesc în optimizarea proceselor de bază pentru a răspunde mai rapid și pentru a oferi o calitate mai bună a serviciilor pentru clienții lor, reducând în același timp costurile operaționale și îmbunătățind profitabilitatea.

Timeqode face acest lucru, iar aplicațiile construite pe baza platformei sunt user-friendly și pot fi utilizate de pe orice tip de dispozitiv, procesele fiind ușor de implementat și de administrat.

Platforma pune la dispoziție conectori de integrare nativă cu principalele soluţii software de business, precum cele care fac parte din suita Microsoft ca de exemplu Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 for Finance and Operations sau SharePoint. De asemenea, platforma permite integrarea și cu alte sisteme interne sau externe implementate care se regăsesc în cadrul unei companii.

Având un nivel de customizare ridicat, platforma de Business Process Management (BPM), Timeqode permite atât crearea de aplicații simple, cum ar fi cele pentru cererile de concediu, cât și aplicații complexe, precum ar fi acelea care pot să gestioneze procesul de acordare a unui credit bancar sau o licitație electronică.

Mai mult, acestea sunt capabile să evalueze şi să ofere indicatori de performanţă pentru fiecare proces implementat, ajutând astfel nu doar la diminuarea costurilor din cadrul companiei, ci şi la creşterea productivităţii. Un alt aspect important este că platforma Timeqode oferă libertatea de a crea aplicații din orice proces sau flux de lucru, de la servicii simple de sincronizare între sisteme, până la procese complexe care gestionează afaceri din diverse industrii și domenii.

„În majoritatea cazurilor, construirea sau dezvoltarea unei aplicații de business reprezintă un proces stresant și necesită o mulțime de investiții în timp, energie și, bineînțeles, bani. Ne mândrim cu faptul că am reinventat modul în care sunt create aplicațiile de business, dând înapoi oamenilor una dintre cele mai importante resurse: timpul.

Timeqode are capacitatea de a vă permite să construiți aplicații web fără limitări privind funcționalitățile și fără a vă solicita să scrieți niciun cod pe parcurs. Dacă ar fi să enumăr câteva dintre beneficiile platformei aș începe cu utilizarea plaformei pentru a vă creea propria aplicație care să fie adaptată specificului și personalizată nevoilor pe care le aveți în acest moment în cadrul companiei și pentru a rezolva o problemă cu care vă confruntați într-un timp cât mai scurt.

Dacă acest timp este și mai scurt, atunci vă punem la dispoziție soluțiile construite deja de noi, soluții care să răspundă nevoilor de a vă îmbunătăți execuția, eficiența costurilor și stocarea datelor într-un mediu digital”, a declarat Alexandru Radu, Head of Business Growth în cadrul Arggo Consulting.

Până în prezent, echipa Arggo Consulting a dezvoltat pe baza platformei Timeqode aplicații și soluții de business, cum ar fi: Expense Management, Invoice Recognition, Procurement, Banking, Construction Sites, Legal 365, Healthcare, Platforme B2B și Mobile SFA.

Compania abordează fiecare client vizualizând întregul proces, de la Business Process Re-engineering, analiză, până la implementarea finală sau go live și oferirea de suport post-implementare. O parte dintre clienții care fac parte din portofoliul Arggo Consulting sunt: Băneasa Shopping City, KFC, Pizza Hut, Baumit, Blue Air, Aquila, Automobile Bavaria, Comfert, Agrii, Qualitance, Doctor Leahu, Libra Bank, Kruk, Klarwin, Kwizda Agro, Klass Wagen, Redoxim, Viarom, Titan Machinery etc.

Mai multe detalii despre platformă, despre beneficiile, funcționalitățile, dar și despre prețuri găsiți accesând link-ul: https://timeqode.com/.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te