Resuscitarea legendelor, strategia companiilor auto pentru a te convinge să cumperi o electrică

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 19.11.2021 - 09:49

Viitorul mobilității e electric. Nu mai există urmă de îndoială. Singurul semn de întrebare se referă la durata perioadei de tranziție.

SHARE

Iar aceasta nu depinde doar de progresele tehnologice sau de designul SF, ci și de capacitatea producătorilor de a crea emoție, de a convinge „Generația X“ (1965 – 1980) și, mai ales, Milenialii (1981 – 1996).


Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate!
Abonamente de la doar 3,25 lei pe săptămână!
Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.