Resuscitarea legendelor, strategia companiilor auto pentru a te convinge să cumperi o electrică

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 19.11.2021 - 09:49
De la Audi Sport Quattro, la Audi E-Legend EL1
De la Audi Sport Quattro, la Audi E-Legend EL1
Renault 5 & Renault 4L
Renault 5 & Renault 4L
Opel Manta
Opel Manta
Opel Manta
Opel Manta
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Honda e
Honda e

Viitorul mobilității e electric. Nu mai există urmă de îndoială. Singurul semn de întrebare se referă la durata perioadei de tranziție.

SHARE

Iar aceasta nu depinde doar de progresele tehnologice sau de designul SF, ci și de capacitatea producătorilor de a crea emoție, de a convinge „Generația X“ (1965 – 1980) și, mai ales, Milenialii (1981 – 1996). Articol premium

Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!
Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te