Un „bunic” de 87 de ani al mașinilor FIAT a fost înmatriculat luna trecută la Iași.
Disperat că electricele nu se vând, Fiat reia producția „Logan-ului diesel”. Modelul de 4,5 metri lungime, 5 locuri și portbagaj de 520 litri are un preț de pornire de 16.900 € în Franța, de exemplu, adică echivalent cu cel al mini-citadinei electrice „low-cost” Dacia Spring.
Stellantis oprește producția mașinii electrice Fiat 500e în fabrica sa din Torino. Nu o cumpără nimeni. De menționat, producția vechiului Fiat 500 cu motoare termice s-a încheiat în această vară deoarece nu îndeplinea normele de securitate cibernetică.
Până nu cu mulți ani în urmă, în general, automobilul nu era privit doar ca un mijloc de transport între punctele „A“ și „B“ și nu era apreciat doar după numărul și dimensiunile display-urilor de la bord sau funcțiile de condus autonom.
Ministrul italian al Industriei, Adolfo Urso, a declarat că Stellantis NV ar trebui să facă alegeri "responsabile" privind locurile de muncă pentru fabricile sale auto şi pentru furnizorii săi locali, după ce compania a lansat noul model produs în Serbia, transmite Bloomberg.