Consiliul de Administraţie al producătorului auto francez a înfiinţat de asemenea un comitet ad-hoc, condus de Jean-Dominique Senard, care să supervizeze Oferta Publică Iniţială (IPO) Ampere, a informat luni Renault.
Chiar dacă Renault a descris divizia ca fiind "o afacere în creştere", Ampere se confruntă cu câteva dificultăţi.
Citește și: Ford a deschis prima uzină de mașini electrice în Europa. De fapt, a transformat o fabrică din 1930
De exemplu, reducerile de preţuri în Europa anunţate de rivala americană Tesla Inc riscă să afecteze cererea pentru un nou model - vehiculul complet electric Megane E-Tech - văzut ca esenţial pentru redresarea producătorului auto francez.
De Meo încearcă să obţină fonduri pentru dezvoltarea vehiculelor electrice şi reducerea decalajului comparativ cu rivalii mai mari, cum ar fi Stellantis NV.
Citește și: Mr Bean și-a luat mașină electrică: Mă simt înșelat. Mai bine păstrezi mașina veche pe benzină
Partenerii de alianţă Nissan şi Mitsubishi au indicat că ar putea investi în divizia Renault de vehicule electrice. Producătorul auto francez vrea să listeze spre finalul anului Ampere, relatează Agerpres, citând Bloomberg și Reuters.
Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat pentru Reuters că subsidiara ar putea fi evaluată la aproximativ 10 miliarde de euro, iar printre băncile de investiţii care lucrează la planificată listare se află BNP Paribas, Goldman Sachs şi JPMorgan.