China este în frunte când vine vorba de tehnologia vehiculelor electrice - ceea ce are implicații enorme asupra securității naționale pentru SUA
China este în frunte când vine vorba de tehnologia vehiculelor electrice - ceea ce are implicații enorme asupra securității naționale pentru SUA
Noua funcție de condus autonom „Mad Max” lansată de Tesla, care e mai vitezomană și agresivă, a intrat în colimatorul Administraţiei Naţionale pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi din SUA (NHTSA).
Promovată drept „indestructibilă” și „pregătită pentru apocalipsă” de Elon Musk, mașina electrică Tesla Cybertruck nu poate fi înmatriculată în UE, pentru că nu respectă normele de siguranță. Specialiștii europeni spun că e un pericol pe roți.
Elon Musk. șeful Tesla, are probleme mari cu modelul Cybertruck lansat în urmă cu doar cinci luni. Varianta de 69.900 $,, cea mai ifetină, a fost retrasă discret de pe piață. Se pare că futurista camionetă electrică ar putea deveni „cel mai mare eșes din istorie”, spun experții.
Miliardarul excentric Elon Musk a dat, se pare, chix cu „cârciuma” retro-futuristă Tesla Diner din Los Angeles. După ce clienții au catalogat-o „mizerabilă” în review-uri, localul face schimbări drastice la doar câteva săptămâni de la deschidere.
Când îți cumperi o mașină, e bine să studiezi și infrastructura de service a mărcii, fie pentru mentenanță, fie pentru eventuale reparații în caz de accident, de exemplu. În cazul Tesla, în România, timpul de așteptare în service depășește și 90 zile.
Mașinile electrice accelerează 0-100 km/h fulminant, dar nu prea au treabă cu dinamica, când drumul nu mai e drept, din cauza greutății. Dovada? BMW M3 CS Touring, un break de familie de 550 CP pe benzină, este mult mai rapid decât Tesla Model S Plaid de 1.020 CP pe Nurburgring.
Constructorul american Tesla, patronat de excentricul Elon Musk, a pierdut șefia pieței de mașini electrice în Europa, în favoarea Volkswagen, după ce vânzările i-au scăzut cu 33% în primele 6 luni din 2025. BMW ocupă relaxat locul 3.