vineri 24 octombrie
EUR 5.0835 USD 4.3789
Abonează-te
Newsweek România

Premieră înfricoșătoare: Mașină electrică chinezească, vândută cu siglă Opel în Europa

Data publicării: 24.10.2025 • 15:50
Leapmotor B10  - Foto: Leapmotor
Leapmotor B10 - Foto: Leapmotor
Leapmotor B10 - Foto: Leapmotor
Leapmotor B10 - Foto: Leapmotor

Criza din industria auto, generată în principal de costurile electrificării, naște monștrii. Gigantul Stellantis ia în calcul să vândă în Europa o mașină electrică chinezească cu siglă Opel, ceea ce ar constitui o premieră înfricoșătoare pentru industria auto europeană.

„Fulgerul” Opel pe o mașină chinezească? Grupul Stellantis se pare că, pentru a-și reduce investițiile în dezvoltare, ia în considerare adăugarea celui mai recent model electric al partenerului său chinez Leapmotor în portofoliul său, ca model Opel, începând cu 2026, potrivit unei persoane de rang înalt, apropiată de Stellantis, relatează Automobilwoche.

Citește și: Mașinile chinezești, coșmarul industriei auto din Europa. Au inundat piața. 327.712 unități, în 2025

Premieră înfricoșătoare: Mașină electrică chinezească, vândută cu siglă Opel în Europa

Concret, SUV-ul electric de segment C Leapmotor B10 ar putea deveni Opel Frontera sau Mokka, de exemplu, în Europa. 

Chinezii de la Leapmotor au lansat în Europa la începutul lunii octombrie noul lor model B10, „primul C-SUV cu adevărat mainstream care oferă tehnologie de ultimă generație la un preț accesibil”, cu un preț de bază de 29.900 euro.

Cu o lungime de 4.515 mm, o lățime de 1.885 mm, o înălțime de 1.655 mm și un ampatament de 2.735 mm, Leapmotor B10 a fost optimizat pentru drumurile europene, potrivit producătorului.

Citește și: Electrificarea naște „monștri”! Prima mașină electrică Ferrari, cu platformă „Made in China”

Leapmotor B10 - Foto: Leapmotor
Habitaclul lui Leapmotor B10 oferă unul dintre cele mai generoase spații pentru pasageri din segment. Foto: Leapmotor

 

Dezvoltat pe platforma LEAP 3.5, modelul integrează tehnologie de ultimă generație, conectivitate inteligentă și un design centrat pe nevoile utilizatorului.

Vehiculul dispune de un motor electric de 218 cai putere, accelerează de la 0 la 100 km/h în 8 secunde și atinge o viteză maximă de 170 km/h.

Pentru Leapmotor B10, sunt disponibile două opțiuni de baterie – un pachet Pro de 56,2 kWh care oferă o autonomie WLTP de până la 361 km și un pachet Pro Max de 67,1 kWh care oferă până la 434 km de autonomie. Ambele modele suportă încărcare rapidă DC de până la 168 kW.

 

 

Mai multe articole din secțiunea Auto

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră