Mercedes își revizuiește operațiunile after-sales din România. Centru de logistică, lângă București

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 08.04.2021 - 16:10
Centrul Logistic Mercedes-Benz ocupă o suprafață de peste 7.000 de metri pătrați. / Foto: Mercedes-Benz România
Centrul Logistic Mercedes-Benz ocupă o suprafață de peste 7.000 de metri pătrați. / Foto: Mercedes-Benz România

Mercedes-Benz a deschis un centru național de logistică lângă București, în localitatea Dragomirești-Vale. Facilitatea a fost concepută să deservească toate cele 46 de service-uri autorizate Mercedes din țară, pentru toate diviziile: autoturisme, utilitare, camioane și autobuze.

SHARE

Centrul Logistic Mercedes-Benz ocupă o suprafață de peste 7.000 de metri pătrați și depozitează în acest moment peste 23.000 de piese.

Depozitul dispune de tehnologii și sisteme avansate, iar comunicarea cu punctele de service din țară este 100% digitală. Rețeaua formată din 46 de parteneri are acces la un sistem digital, conectat la procesele de depozitare, primind notificări instant cu privire la disponibilitatea și timpul de livrare al comenzilor. Mai mult, centrul folosește un sistem digital de gestionare a inventarului, asigurând astfel un maxim de eficiență din punct de vedere al operațiunilor cotidiene.

Centrul oferă piese necesare proceselor obișnuite de reparații și întreținere, precum și reparații mai complexe, precum tinichigerie și caroserie, dar și asamblări pentru propulsie - motor, transmisie, cutie de viteze. În funcție de gradul de prioritate al comenzii, produsele și serviciile ajung la partenerii autorizați Mercedes-Benz într-un interval de timp între 18 și 96 de ore.

Citește și:

În ciuda pandemiei: Rolls-Royce a înregistrat cel mai bun început de an din istoria sa de 116 ani

„Noul centru logistic din București reprezintă o soluție de depozitare pe termen lung pentru operațiunile locale de after-sales. Acest proces de eficientizare a Rețelei Logistice era prevăzut de mult și ne aduce beneficii din punct de vedere al costurilor, al timpilor de execuție și al activităților de service. Am implementat o perspectivă comercială holistică, cu o abordare concentrată pe satisfacția clienților.”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România, în cadrul unei conferințe de presă online.

Depozitul din Oradea nu mai făcea față dinamicii pieței

Până acum, operațiunile after-sales ale Mercedes în România se bazau pe un depozit din Oradea.

„Depozitul nostru din Oradea se afla în improbabilitatea de a acomoda cerințele dinamice ale pieței de after-sales din România. Terenul din apropierea Bucureștiului este locația perfectă, întrucât ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile de distribuție și totodată de a amplifica nivelul serviciilor destinate clienților și partenerilor noștri”, a explicat Ionuț Icsaru, managerul noului centru logistic Mercedes-Benz din Dragomirești.

Citește și:

BMW, în Top 10 mărci, în România, în 2021. iX3 și strategia pentru viitor

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te