Povestea autovehiculelor românești cu butelii de gaz, autobuze, camioane și autoutilitare, de care SUA s-au speriat că sunt rachete văzându-le din satelit a început pe la începutul anilor 1980, după ce Ceaușescu a aprobat inovația.
Transporturile agabaritice, de peste 2,55 metri lățime și 60 de tone, au fost interzise pe Podul Giurgiu-Ruse, pe fondul lucrărilor de reabilitare. Șoferii acestor camioane sunt nevoiți să ocolească sute de kilometri, până la Calafat, Negru Vodă ori Vama Veche.
Județul unde șoferii plătesc o taxă de 1.500 de lei ca să intre cu mașina. Se aplică de luna aceasta. La începutul anului, o nouă taxă mărită apare, cel puţin într-unul dintre judeţele puternice.
Peste 40 de autovehicule, mașini și camioane, au fost implicate în accidente consecutive pe un pod, în urma cărora peste 30 de persoane au fost rănite.
Consulul Ungariei la Bucureşti a murit. Accident tragic de maşină. Cum s-a produs totul. Un camion a intrat în forţă, în maşină.