Piața imobiliară comercială, pentru spații industriale și logistice, duduie în România. Cererea de spaţii de închiriat a crescut cu 64% în primele 9 luni din 2025, față de aceeași perioadă din 2024.
Piața imobiliară comercială, pentru spații industriale și logistice, duduie în România. Cererea de spaţii de închiriat a crescut cu 64% în primele 9 luni din 2025, față de aceeași perioadă din 2024.
Transportatorii nu se înghesuie să-și „înverzească” flotele cu camioane electrice, la circa 200.000 € bucata, acestea costând aproape dublu decât cele diesel. Prin urmare, UE ia în calcul să-i oblige să cumpere, să aibă o cotă fixă de camioane cu emisii zero în flote.
Autostrăzile din România au crescut cu 600 km în 10 ani. În 2015, aveam 733 km de autostradă, acum se circulă pe 1.329 km. Tot în 10 ani, însă, între 2013 și 2023, transportul rutier de marfă din România a crescut cu 69%, de trei ori peste ritmul mediu din Uniunea Europeană.
Datele centralizate după primele șase luni de la intrarea totală a României în spațiul Schengen indică o efervescență pe piața transporturilor și de logistică din țara noastră, dar și existența unor probleme de infrastructură ce trebuie rezolvate rapid.
Trimiterea tancurilor NATO în România, dificilă. Pe drumurile noastre încape doar T-72 rusesc. Infrastructura est-europeană, dezvoltată în perioada Războiului Rece, a fost în general construită pentru a găzdui tancuri sovietice mai ușoare, cum ar fi T-72.
Canalele rusești Telegram legate de armata rusă publică informații despre care unitățile din prima linie au început să primească... măgari. Aceste animale sunt menite să sprijine logistica rusă pe front.
Elveția se alătură „coridoarelor terestre” ce trec prin România. Rusia: „NATO pregătește un război”. Elveția, în baza unui acord cu Ucraina, va aloca 11 milioane de dolari pentru refacerea liniilor de cale ferată ce duc la coridoarele de transport ale NATO.
Prin măsurile PSD, România face pași mari către poziția de forță economică și logistică internațională.