Facebook va încerca să educe utilizatorii în legătură cu semnificație opţiunilor prezente în ceea ce privește intimitatea personală în rețeaua socială, informează news.ro.
Compania numită până nu demult Facebook a anunţat lansarea Privacy Center, o secţiune în care se regăsesc toate opţiunile privind intimitatea utilizatorilor.
Opţiunile din Privacy Center vor fi împărţite în cinci secţiuni: securitatea datelor, partajarea datelor, colectarea datelor, utilizarea datelor şi reclame.
Citește și: Oana îl face tătic pe fostul edil al Capitalei Viorel Lis la 78 de ani
Meta spune că noul Centru de Confidenţialitate pune un mare accent pe educarea utilizatorilor, explicându-le acestora şi ce reprezintă opţiunile prezentate.
Prin educarea utilizatorilor, Meta pare să spună că, în cazul în care apar incidente privind datele personale, responsabilitatea nu mai este a companiei, ci a utilizatorului care nu şi-a configurat contul cum trebuie.
Citește și: Andreea Tonciu a început anul cu capul înfășurat în bandaje. Nu s-a lovit, s-a „tunat”
Pentru început, noul Privacy Center este vizibil pentru un număr redus de utilizatori de desktop din Statele Unite, însă va fi, pe parcursul următoarelor luni, disponibil la nivel global.
Privacy Center va putea fi accesat în Facebook mergând la Settings > Privacy.