Simona Halep, al treilea cel mai profitabil jucător de tenis din istoria Nike

DE Adelina Sahlean | Actualizat: 17.07.2019 - 13:53
Foto: Digisport.ro

De când a semnat cu firma americană Nike, Simona Halep a câştigat două titluri de Grand Slam

SHARE

La începutul lui 2018, Simona Halep a rămas fără sponsor, după ce nu a prelungit contractul cu Adidas, germanii nedorind să îi satisfacă pretenţiile financiare. Ca atare, jucătoarea a ajuns în finală la Australian Open evoluând într-un echipament fără sponsor.

Nike a decis să îi achite sportivei din Constanţa 1,7 milioane de dolari anual şi un bonus de câte un milion de dolari pentru fiecare Grand Slam cucerit. Ulterior, Halep a cucerit, îmbrăcată în Nike, Roland Garrosul şi Wimbledonul, devenind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului, potrivit Digisport, care citează jurnaliștii publicației Baseline.

Aceștia au făcut un clasament al profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în istoria tenisului. Simona Halep ocupă locul trei în top, după Serena Williams şi Pete Sampras.

Sportiva este peste Nadal şi Federer (care, până anul trecut, a fost îmbrăcat de Nike).

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te