Dacă va reuși să dezvolte o mașină competitivă, mișcarea Haas, care, confruntându-se de vreo doi ani cu probleme financiare, a renunțat să-și conserve piloții cu experiență pentru 2021 (Romain Grosjean și Kevin Magnussen), ar putea fi mai mult decât inspirată.
Mick Schumacher a fost campion în Formula 3 în 2018, iar, acum, în Formula 2 se află în fruntea clasamentului general. Mai mult, notorietatea numelui Schumacher ar putea să atragă noi sponsori puternici.
Cel de-al doilea pilot Haas în 2021 va fi debutantul rus Nikita Mazepin, fiul oligarhului Dmitry Mazepin, principalul acționar al Uralchem Integrated Chemicals Company, care, probabil, i-a plătit locul la volan. În vârstă de 21 de ani, Nikita a debutat în motorsport în 2016, în Formula 3, dar nu a reușit să se remarce decât după ce a pocnit în față un alt pilot. În 2018, a migrat în GP3 unde a câștigat 4 curse. Iar în 2019 a ajuns în Formula 2, unde nu a obținut decât 11 puncte.
Revenind la Mick Schumacher, acesta are 21 de ani și și-a început cariera în motorsport în 2008, la volanul unui kart, sub pseudonimul ”Mick Betsch” (Betsch – numele de fată al mamei sale), pentru a nu atrage atenția asupra sa.
În 2021, va avea o misiune grea, dacă nu imposibilă, în sezonul actual Haas bătându-se pe ultimele locuri din campionat cu Williams. Dar, dacă va arăta că a moștenit măcar o parte din talentul tatăului său la volanul unui monopost de F1, ar putea avansa ușor la volanul unui Alfa Romeo sau Ferrari, de exemplu.
Citește și:
VIDEO ȘOC Accident teribil în F1: Monopostul lui Grosjean s-a rupt și a explodat, pilotul a scăpat