În ultima vreme, tot mai mulți piloți români se afirmă pe circuite internaționale. Alexandru Vasilescu, de exemplu, a câștigat în acest an celebra cursă de anduranță Nürburgring 24h la clasa SP10 GT4, devenind primul pilot român care se poate lăuda cu o asemenea reușită.
Frânele pe disc sunt mult mai performante și eficiente decât cele cu tamburi. S-a ajuns la această concluzie încă de acum mai bine de 70 de ani. Dar, fiind mai scumpe, și astăzi multe autoturisme au tamburi pe spate.
A 22-a ediție Romaniacs, cel mai dificil raliu hard enduro din lume, a fost câștigată de Manuel Lettenbichler. La clasa Silver, s-a impus în premieră un motor electric, cu Eddie Karlsson la ghidon, iar Andrea Goga a devenit prima femeie care termină raliul la clasa Adventure.
Joi, 24 iulie, concurenții celei de a 22-a ediții a Red Bull Romaniacs, cel mai dificil raliu hard enduro din lume, au ajuns în Râmnicu Vâlcea, la finalul celei mai lungi zile a competiției din acest an.
Concurenți din peste 60 de țări au luat startul în ediția 2025 a Romaniacs, denumită de organizatori „Game Changer”, cel mai dificil raliu hard enduro din lume. Printre debutanți, se numără un dublu câștigător al Dakar-ului și un dublu campion mondial de enduro.