Ciolacu: „Portul Constanța devine principalul hub logistic la Marea Neagră”. Cum va ajuta Ucraina?

DE Daniel Toșa | Actualizat: 15.05.2024 - 15:21
Ciolacu: „Portul Constanța devine principalul hub logistic la Marea Neagră”. Cum va ajuta Ucraina? - Foto: Profimedia images
Ciolacu: „Portul Constanța devine principalul hub logistic la Marea Neagră”. Cum va ajuta Ucraina? - Foto: Profimedia images

Ciolacu: Portul Constanța devine principalul hub logistic la Marea Neagră. Transformarea Portului Constanţa în principalul hub logistic la Marea Neagră este un obiectiv esenţial pentru creşterea rezilienţei regionale, spune premierul Macel Ciolacu.

SHARE

Marcel Ciolacu, prim-ministrul României, a subliniat miercuri importanţa transformării Portului Constanţa în principalul hub logistic la Marea Neagră.

Ciolacu: „Portul Constanța devine principalul hub logistic la Marea Neagră”. Cum va ajuta Ucraina?

Ciolacu spune că acesta este un obiectiv esenţial pentru creşterea rezilienţei regionale şi cu relevanţă sporită în momentul lansării procesului de reconstrucţie a Ucrainei.

În discursul său la evenimentul organizat pentru operaţionalizarea noilor investiţii de infrastructură portuară, Ciolacu subliniat rolul semnificativ al acestor proiecte în stimularea economică a României.

Noile terminale portuare vor genera un plus de un milion de tone de marfă anual, contribuind la creşterea veniturilor companiilor din zonă şi la stimularea economiei naţionale.

Citește și: Premierul Ciolacu, la Doha: Îmi doresc ca România să fie poarta de investiţii a statului Qatar în UE

"Mă bucur să mă aflu astăzi alături de dumneavoastră pentru a inaugura una dintre cele mai importante investiţii din Portul Constanţa.

Aceste noi terminale vor genera un plus anual de un milion de tone de marfă. Asta înseamnă miliarde în plus care vor alimenta conturile companiilor ce operează aici, venituri care vor stimula creşterea economică a României", a afirmat Ciolacu.

Citește și: Ucraina va folosi portul Constanța să transporte cereale și să evite blocada impusă de Polonia

"Este vorba despre necesitatea dezvoltării durabile a capacităţii de transport de mărfuri şi a conectării industriei şi agriculturii româneşti la pieţele internaţionale. DP WORLD contribuie astfel la transformarea Portului Constanţa în principalul hub logistic la Marea Neagră.

Este un obiectiv esenţial pentru creşterea rezilienţei regionale şi cu relevanţă sporită în momentul lansării procesului de reconstrucţie a Ucrainei.

Sunt convins că operaţionalizarea terminalului RO-RO va consolida valoarea strategică a Portului Constanţa şi va susţine creşterea exporturilor româneşti", a completat premierul.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te