Există câştigători şi există pierzători

DE Ellen Ruppel Shell | Actualizat: 07.12.2018 - 17:04
Maşini care vând mâncare, mai active inclusiv în mediul online decât lanţurile fast-food. Foto Getty Images

Maşinile care vând mâncare reprezintă o ameninţare în creştere la adresa multor lanţuri fast-food.

SHARE
Kasey Lobaugh este şef de inovaţii în retail la Deloitte Consulting LLP. „Pierderea cotei de piaţă de către companiile tradiţionale de retail nu este doar o luptă între magazinele reale şi cele virtuale, cu vânzătorii cu amănuntul tradiţionali care pierd jocul comerţului online“, spune el. „Retailerii tradiţionali sunt de asemenea provocaţi de ceea ce numim «muşcători de glezne»“, companii mici şi active care – graţie tehnologiei – pot ajunge la consumatori fără o cheltuială masivă de capital.


Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate!
Abonamente de la doar 3,25 lei pe săptămână!
Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2018 NEWS INTERNATIONAL S.A.