ROBOȚI Există câştigători şi există pierzători (IV)

DE Ellen Ruppel Shell | Actualizat: 07.01.2019 - 23:10
Maşini care vând mâncare, mai active inclusiv în mediul online decât lanţurile fast-food. Foto Getty Images
Maşini care vând mâncare, mai active inclusiv în mediul online decât lanţurile fast-food. Foto Getty Images

Maşinile care vând mâncare reprezintă o ameninţare în creştere la adresa multor lanţuri fast-food.

SHARE

Kasey Lobaugh este şef de inovaţii în retail la Deloitte Consulting LLP. „Pierderea cotei de piaţă de către companiile tradiţionale de retail nu este doar o luptă între magazinele reale şi cele virtuale, cu vânzătorii cu am...

Articol premium

Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!
Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te